Sara BLOND!!!!

Hej!
 Nu har jag gjort bort mig igen! så sjukt pinsamt..




Jag bokar tvätt tid och stopper i tvätten och trycker på START och inget händer!?
sen ska jag ta ut tvätten och inget händer!?
I panik ringer jag hyresvärden och han kommer in till stan och det första han säger (vem är det som inte kan tvätta nu då?) Och jag hoppar fram lika glad som alltid och svara jag så klart inget funkar ju och jag har pillat på alla knappar i tvättstugan
han följer med mig ner och suckar..
- (han) du kanske ska trycka På maskinen först!
-(jag) AHAAA:D då förstår jag! HAHA

Förra gången jag bad han komma hit så var klockan halv 9 på morgonen och alla kläder hängde i torkskåpet sen kvällen innan(skulle till jobbet)
Och dörrjäveln går inte att öppna till tvättstugan så jag bankar slår och blir rasande på denna dörr.
Så jag ringer han och han kommer hit och vad gör han låser upp dörren på första försöket och säger- den ka nvara lite trög ibland så jag smörjer den nu..
det va åxå sjukt pinsamt!


snälla är det bara jag som har dessa problem?:D




Postat av: Lina

haha det har hänt mig med!

2010-01-06 @ 15:12:08
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: annie

tack så mycket!:)

2010-01-06 @ 16:55:44
URL: http://ssmuliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0