Sammanställning av de bästa frågorna!

Hej! Idag så är det samanställning av de frågorna jag tyckte var Mäst värdiga att svara på, vad jag har för sexliv och för privatliv tänker jag inte lämna ut här:) och det hoppas jag ni har respekt för!<3

Lina frågar;

 

Vad använder du för hår produkter?? ja det är en hel del faktiskt,men just nu när mina extensions är uttagna så använder jag bara vanligt shampo från Gliss-liquid silk gloss. Och balsam det samma faktiskt.. eftersom jag inte märker någon större skilnad på mitt riktiga hår så använder jag det, Men har man extensions så skall man köpa anpassade produkter till just det året annars känns det som man har tuggumi i det:)Sedan använder jag flitligt Osis Schwarzkopf -dust it för att lättare få volym!Spray, använder jag klipotekts spray eller Lóreal studio indestructable fixation spray.. för glans så använder jag ett serum som heter Toni and guy tame-it. Sen ett styling verktyk jag inte klarar mig utan är min volume master!:)

Micha frågar; Om du fick säga vad som helst i radio, vad skulle du säga? :) JAG skulle nog säga SII-SII ÄLSKAR JII-JII AAAA IIII;)

Micha frågar; Hur många unika besökare har du varje dag i genomsnitt? :)och vilka bloggar läser du?Ja det är svårt att säga vissa dagar kan jag ha 400, andra dagar 180 så svårt att säga faktiskt skiljer sig så otroligt mycket:) Jag läser lindas smink blogg, kissies sen är det inte så mycket mer faktiskt går i perioder vilka man vill läsa:)

Rasmus frågar; hur får man en tjej som dig på fall=P Ja du det är nog ganska svårt, Men det Skall finnas en stark personlighet,självförtroende och man bör vara väldigt omtänksam och generös, Sen sticka ut ur mängden inte vara den här killen som är sexgalen,kollar på andra tjejer osv.! Det bör bara vara jag! annars blir man fett dissad

Anonym frågar; hur mycket älskar du deeeedee? :) Älskar är ett väldigt starkt ord,men man kikar ju in och läser texterna som man i bland kan drömma sig bort i! jag gillar tänket grabben har helt enkelt!

IQraa frågar;Vad fick dig och börja blogga :)Jag har haft bloggar fram och tillbaka,men sedan tröttnat,för man orkar inte skriva jämt. Men jag tror det var till en början att folk ska få se hur mitt liv är,och min vardag Lite Take it or leave it:)

Anonym frågar; tror du på gud? Nej jag tror inte på gud!
e du oskuld?Nej det är jag inte!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0