Otäck bröst dröm!



Jag drömde en så avskräckande dröm om brösten jag tänkt göra!
Det var så sjukt!

Jag ver på kliniken och pratade med kirurgen som skulle göra dem om storlek, vi kom överrens om 350ml gelehallon högprofil.
Efter operationen var klar så vaknade jag upp och hadde värsta boobsen så jag såg inte ens min egna midja:O
Då kirurgen sa att det är bara svulnaden,men boobsen va ju 6 storlekar större typ än jag hadde bestämt..
men efter några dagar åkte jag till jobbet och alla kollade jättekonstigt på mig och komenterade dem.
jag hadde stora blåmärken på bobsen och ryggvärk för de var så tunga och ont gjorde det efter stygnen.

Jag blev verkligen avskräkt och rädd nu, tänk om det skulle råka bli så?
eller att de blir för breda för kroppen? eller kanske för små inlägg?
tror jag måste ringa och prata med dem om det här shit:S
eller jag ringer nog till papa först han har alltid kloka ord att säga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0