MAKE UP MODELLER!




Hej!
Nu behöver jag uppdatera min makeup profilo och söker omgående Ansikts/halvbilds modeller för detta.
Det ända ni behöver göra är att skicka in bilder till mig på ansiktet utan smink fråni profil och framifrån (i färg)
Funkar samarbet bra så kan vi komma att använda dig som en utav våra sessions modeller!
Ni ansöker på [email protected] (mail)
Mvh sara


Postat av: Emma Roos

Jaag vill sara, vore askul! :P

2010-01-23 @ 00:46:47
Postat av: angel.värst-innan

Det verkar ju roligt=) Va gör du/ni med bilderna och så sen då? =)

2010-01-27 @ 17:35:30
URL: http://chilenitauno.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är jätteintresserad! Frågan är, håller du till i Göteborg eller vart?

2010-01-30 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0