lördagens händelser!




Igår så kom Anna hit vid halv fyra och drack lakrits sprit och baylis,och lite kaffe på det..
sedan kom kim,thony,johan,jennifer och jocke hit och drack lite, senare drog vi till jennifer festade lite där med.
sen bar det av till stömpis.. trevligt men orkar verkligen inte med så onödiga diskutioner om mitt nya jag!
bara för jag vet vad jag vill så betyder det inte att jag inte är gammla sara.. bara det att jag tänker inte ta skit, eller låta någon köra över mig.. take it or leave it lixom!

På natten så vandrade jag och bengis hem,ursh det var halt ute i mina stilettklackar.. men det va rätt bra stöd och hålla i!hon upp till min säääääng till slut där jag tror jag tvärslocknade, jag älskar min säng så mycket har aldrig uppskattat en säng så mycket förut!!!

En sak ska vissa ha klart för sig!
jag är bara jag!





Postat av: Irony by Linn

ååh härligt att få sova efter en sådan kväll!

2010-01-18 @ 11:09:25
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0