Heeeey:D

Heeey
på er alla mina underbara läsare!
Idag är jag på städ humör,för typ andra gången i mitt liv men bättre än inget.
Min pojkvän kallade mig för lortgris i går för att mina kläder är överallt!? men vaddå säger jag som vanligt det är dem ju inte! men som sagt vid en snabbare titt så kanske det var så som sagt. Men andra ord så ska jag skaffa mig en till byrå att ha kläderna i, eftersom de faktiskt inte får plats ordentligt.
Mycket fix är det som gäller idag då,har även funderat på en del vad jag vill göra med vårat sovrum! Lite tankar är att tapetsera ena långsidan i en svart och guldig fondtapet.. och ta bort den vi har på kortsidan som jag hatar att kolla på när jag är bakis!
Sen slänga in massa tyger med skimmer i och hänga upp lite här och där..
Det skulle passa med våran stora guldspegel som vi har nu..
Sen göra en liten mys hörna vid sidan av trappen med en skön liggfotölj kanske..
Nä nu blev det för mycket tankar i mitt huvud.. ska skissa lite på det hela och visa collin och se va han tycker..

en grupp bild!




Postat av: Lina

Vad använder du för hår produkter??

2010-01-19 @ 13:57:41
URL: http://liinazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0