HAHAHA!! serriöst

Hittade en annons på internet, och jag kan inte göra annat än att skratta och skämmas på samma gång
här är själva annonsen!

Jag fixar dina naglar till ett mycke billigt pris.
Jag har hållt på med detta i ca 3år på mig själv, kompisar och familjemedlemar, alla har blivit mycket nöjda och fått mycket komplimanger mm. Alla säger att de ser samma ut som om man gör på salong.

Nu har jag även köpa samma kvalitetstippar som används på salonger, de har hög kvalitet och håller länge.

Antingen kan ni komma hem till mig eller så kommer jag till er.

Hör av er om ni undrar något eller vill boka tid.





hon skriver att de ser ut som på salong! AAHAHAH undrar vilken salong går de till igentligen!¨
för detta är verkligenIG- för min del skulle aldrig utsätta mig för detta


Postat av: linaa

haha jag dör vad FULT!!!!

2010-01-06 @ 22:25:08
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Tant Zita

Va hände med: Less is more! ^_^ Äh fy faan, sånna naglar kan man ju inte göra nåt; glöm att kunna öppna en simpel tuggummipåse, stört omöjligt m centimeterlånga klor! ^_^

2010-01-13 @ 14:55:53
URL: http://tant-zita.dagboksblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0