För att lyckas!




För att kunna lyckas med något här i livet så behöver man göra en omväxling, som att kasnke byta stil, hitta sig själv eller liknande. I mitt fall så har jag fått valt bort väldigt många människor som trycker ner mig, och med det menar jag vänner som gör mig besviken de beter sig inte alls som vänner igentligen.
Många av dem vill inget med sitt liv, de är bara nöjda med sitt jobb på ica eller det där värdelösa försäljnings jobbet de har. De vågar och vill inte utväcklas.Och hur ska jag kunna utväcklas som människa när de runt om kring mig inte vill det?
det är otroligt svårt och alla saker man gör blir regelbundet alltid samma, samma, samma.
En anan del av de människorna kan visa sig vara något helt annat så man nästan blir helt chockad!
Dena ena drogar, den andre slåss, den tredje säljer knark. osv.
det är inte en sådan värld jag vill leva i.

Tänka frammåt!
Ja man måste tänka frammåt. jag vill inte att tex min familj i framtiden ska vara vana vid sånna rent ut sagt idioter. det är klart att barnen dras till sånna människor då, när de inte är vana att se något annat mönster.
Eller folk som man umgås med som är normala tar avstånd för de tycker inte om Idioterna. vilket man förstår, och det kan leda till väldigt dålig marknadsföring av sig själv att umgås med sånna människor.

Mina tips!

känner du igen dig?
man ska aldrig vara rädd för att bli ensam,vilket man tror att man blir.
Men man blir inte ensam man får fler människor bra människor runt omkring dig!
vilket resulterar i positiv energi och massa skratt.


1.Säg hej då, till dåliga kompisar eller ska man säga*kompisar*

2. Hitta din livsgnista i livet som tex en karriär, utbildning eller ett mål tex det där huset ska jag ha om 30 år! tänk frammåt
3. Gör det DU tycker är kul,man får vara egoistisk men bara ingen av dina nära mår dåligt av det..
4. ta aldig skit om du inte förtjänar det, och låt Ingen köra över dig!


Postat av: Jonna

Ja du har en jättefin blogg du med måste jag säga =) kommer jag nog kika in på fler gånger!

2010-01-11 @ 21:04:36
URL: http://sweetjonnas.blogg.se/
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

mycket bra skrivet

Ha det fint

kram

2010-01-12 @ 00:24:06
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0