Utseende fixerad bimbo!;)

Det är väldigt många som tar mig som en utseende fixerad bimbo. Vilket jag inte är Men jag tycker om att sminka mig olika varje dag,eftersom jag tycker det är så otroligt kul, Ibland kanske bara mascara och eye brow shade lixom!. sen ett läppglans..
Ibland vill jag ha skrik rosa ögonskugga med ett skarpt rouge med eyeliner och massa annat! Beror helt och hållet på hur jag känner mig för dagen!
Som idag, då jag har allvarliga pms besvär vill jag bara ha mascara lite puder och eye brow shade.
sen skiter jag it! Hälst av allt vill jag bara hitta någon jag kan skrika på ordentligt eller bara ligga i soffan äta chips och tjura hela dagen!
Är det någon som känner igen sig i detta beteende?


Jag tycker inte det är rättvist att dömma mig efter hur min kropp är skapt eller mitt utseende,För jag är en härlig människa som tycker om att umgås med bra folk som har humor!
Och att hjälpa och träffa nytt folk är alltid lika roligt!
Och ha folk omkring mig som är spontana och äventyrliga betyder så mycket för mig, då jag blir utråkad jävligt snabbt!

Så döm aldrig någon efter utseende,Försök lära känna människan först sen kan du yttra dig;)


Postat av: Adamarie

snygg bild:)

2010-02-20 @ 20:53:19
URL: http://adamariejohansen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0