SÖTA läsare/ FACEBOOK

Hej!
Hur mår ni alla raringar idag?
Så klart att ni mår bra för nu är det ju helg:)
Tycker så många av er läsare är så söta och gulliga mot mig, det gillas starkt vi ska vara snälla mot varandra!



Nu har jag skaffat Facebook för alla er som vill bli vänner med mig och kanske få mer kontakt med mig,Jag bits inte;)
I såfall ska ni söka på Billström sara på facebook.

PUSSS OCH KRAM:D
Nu ska jag sminka mig och visa er snart!


Postat av: Jocke

Grym bild!

2010-02-12 @ 17:27:45
URL: http://blogg.yoakim.se
Postat av: Adrix

Hej du.

Jag är en söt, 13-årig pöjk som jättegärna skulle vilja vara modell och bli fotad, jag är lite överviktig och har två ganska stora ärr på kroppen, men det ska väll inte göra något!

Väldigt fin bild också, Push-uppen passar verkligen.

Kontakta mig på: [email protected]

MSN eller Mail.

2010-02-12 @ 19:24:21
Postat av: My Hartman

HEj sara! läste din kommentar, fan vad bra å kul :D ! men jag har inte ditt sparat nummer såg jag nu? :( vi snackar på msn nästa gång båda är online! :) Ha en underbar helg

2010-02-12 @ 19:33:17
URL: http://mhartman.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, vad vacker! :) gick du stylist linje? var den rolig och bra?

2010-02-12 @ 20:36:46
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/
Postat av: krillebooi

JAg vill bara säga att du har schyssta brst och ben ;)

2010-02-15 @ 18:05:20
Postat av: Sofie

fin bild :)

2010-02-15 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0