Känslor!

Det är ganska knäppt om man tänker efter hur svag jag blir när jag är med den här människan,Jag kan sitta och bara titta på dig i flera minuter utan att ha en tanke på att sluta.Jag verkligen sitter och Glor men jag älskar att se på dig.Du är det finaste som finns i ett par strumpor,med hål i<3
Och inte tala om dina Ögon! De är verkligen de vackraste ögonen som finns de har en sådan otroligt livfull färg!
Sen så fort man ska sova så ligger man och små kikar på dig,men bara försiktigt så du inte ser..Att man kan vara så blyg för någon man vill vara med resten av sitt liv?
Att man blir generad för minsta lilla!

Och att man kan vara så förbannat vilsen när man är utan dig!
Man har ingen som man kan gömma sig bakom när man är rädd,eller känner sig ensam!

Nej Men nu har jag dig! och jag älskar dig min galna halva!
Men det är bra konstigt att detta man känner trodde man aldrig att man kunde känna, men Det gör jag! det är inget man kan beskriva med ord alls!
Men att känna, att man aldrig någonsin vill vara utan denna människa ever måste ju vara kärlek!


Postat av: D.Dede

Tack gumz! =D yee! Men snart äre bloggbråk biiiatch ;D

Vad söta ni är tillsammans =D hoppas ni har de bra!



Peace

/ - D.

2010-02-20 @ 10:50:35
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0