CARE FACE!

Hej! alla glada hoppas ni mår bra!
Själv mår jag ganska dåligt är magsjuk, och så har jag ont i vänstra lungan igen,känns som en bra kombination.
Man tror man ska dö så fort man rör sig för det bara drar och sticker i hela lungan, ursh!
Så tänk er att försöka spy medans ni verkligen inte kan andas för det gör så sjukt ont.. ja! man blir blå i ansiktet!



För övrigt får man många mail spec från killar som inte fattar så mycket...
senaste;

Hej!

Hur mår du en dag som denna då? Vad gör du?

Jag heter Cristino, jag är singel, hetero och jag har inga barn. Jag är född i Tyskland men jag kommer från Florens Italien. Jag har bott i Sverige i 4 år och jag bor i Stockholm.

Jag måste säga att du ser väldigt intressant ut! Är du det? Själv är jag en spännande, lätt, enkel och seriös kille! Kan bara säga en sak...kanske flera!!! *L*

Full fart, samt en social person är jag! Rakt på utan hinder? Vad säges om några lite glas champagne eller vatten någon kväll på en trevlig bar?

Hoppas att du vill svara när du har en stund över. Du har väckt min nyfikenhet till liv, har du lust att lära känna mig?

Har du msn? Kan vi prata på msn och kan vi träffa på fika? Kanske jag vill gärna ha ett bra förhållande med dig och om du fortfarande är med mig, skulle jag bli glad att höra från dig!

Min msn adress är chris.*******@hotmail.com

Puss och kram Chris

 
 
Rubrik: underbar att se på
Skickat: 2010-01-28 23:57


nu kom svaret på varför man lever , höra se , be

Men om du och jag gifter oss, och flyttar till Bali

Nä men du va verkligen riktigt fin,

Ha det så bra.



Blandade mail!

hej

hur mycket skulle du vilja ha för ett par av dina trosor?


Hej på dig skönhet....

Gillar verkligen det jag ser

*Otroligt Vacker*

Vilket du säkert får höra ofta


Hoppas allt är bra med dig.
Vad hittar du på annars om dagarna ?

Hur ser din helg ut ?

Ha det underbart / Kram J



hej!!

Vilken fin bild!
vore fantastiskt att få skriva mer med dig!
Kan du inte maila din msn?? Är I N T E ute efter att se dig i cam
Så betydligt mycket enklare att skriva där…har faktiskt bild där med'


busvisslar

Ses imorgon? Ska till örebro ;)Du kan få sitta på mig om du vill !


Faaaaan

Jag visste att min drömtjej bodde i Örebro:O :/


 

....

undrar om du vill se mig strippa i caman eller om du villl se mig göra nåt annat i camen jag gör exakt vad du vill bara säg vad och jag gör det jag vill vara din webcam slav

!!;)

Fan vad snygg du är måste jag bara säga! en konstig fråga men kan du sitta på mig? ? haha. Pussar

naaw, va gullig:)<3 förlåt för att jag frågar, men är du bi(a)?



Detta är bara några mail.. jag har kille lixom..














 
BloggWork Allt om lån

Postat av: Anonym

Gud skriver alla män verkligen så?!

Det var som att blicka över ett urdrag utav mejl man själv fått :P

Bra blogg du har!

Puss o kram!

2010-02-10 @ 15:03:12
Postat av: lucas

hej jag heter lucas jag är singel jag bor i gävle



ålder jag fyler 18år om en månad



adda mej på msn [email protected]



vi kan ju prata på msn om du vill

2010-02-10 @ 22:51:14
Postat av: Anonym

när förlora du oskulden?

2010-02-11 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0