Jag har fått nog!

Nu är jag så förbannat trött på dig och din förbannade stolthet!
Svälj kolorna förihelvete och inse vad du håller på med?
Det är inte MIG det är FEL på utan det måste fan vara du... hålla på och betesig så här och bara totalt ignorera ännu
en gång i mitt liv.
Jag hoppas du är nöjd nu, jag har verkligen fått bevisat för mig att ingen av det manliga könet går att lita på bara sin bror!
Ursh blir äcklad förbannad och så otroligt sårad utav dig.
Och jag känner mig ännu en gång bortglömd utav dig.
Men jag tar ingen skit och jag tänker inte ta skit för saker du anklagar mig för, du känner inte mig.
OCh den lilla rara flickan finns inte kvar. nä undrar varför? jo för man kan inte lita på någon..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0