Till den det berör!


till den det berör, JAG har INTE hängt ut någon hittills på min blogg, kan absolut inte hjälpa att andra tolkar mina inlägg fel, sånt händer. Jag beklagar att personen tog åt sig eller vad FHAN det nu handlar om MEN jag är en offentlig människa som är helt seriös med det jag gör. Har varken tid eller lust att ge mig in i tjafs eller bråk

 

OM det nu skulle vara så att någon utav NÅGON anledning vill mucka, gör det mellan 4 ögon......jag finns här.....gå inte via mellanhänder för det visar hur fegt och småaktigt det hanteras.

GÖHÖÖÖÖ!!!!

FUCK OFF!!


Tackar min underbara fia för att alltid få mig att må så bra GULD VÄRLD E DU!<3<3<3<3<3<3


 


Postat av: din bästis

alltid snuttan, man föds fan in i ett orättvist liv....men jag lööööv ju!!!!

2010-08-20 @ 14:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0