Svar:

M om Igår..:

Hur kan du drcka öl samma dag du du ska göra abort? det låter inte klokt ju!

Eftersom jag valt att göra abort för att jag INTE vill ha barnet så tror jag fan inte en öl skadar? sen beror det självklart vilken mängd det handlar om, men vissa klarar ju faktiskt av att bara ta EN öl till maten.

Postat av: Maddiiieek

Men gud vad folk har problem. Stå på din gumman! Ditt liv, ingen annans. :) Ses sen! PUSSSS!

2010-08-25 @ 13:23:08
URL: http://maddiiieek.blogg.se/
Postat av: Ella B.

Jag tror mer det handlar om att alkohol är blodförtunnande och en abort faktiskt är lika med en medicinsk operation där man blöder efteråt. Det är ju samma sak om man ska tatuera sig, då är alkohol ett stort no no innan och efter.

2010-08-25 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0