PIIINSAM . se


HAHAHAHAHA serriöst  jag skiter fullständigt i dina jävla magrutor.. Jag har kille och det är bara han mina ögon dras till oavsett om du har magrutor,älgpung, pengar,eller ärthjärna! Så gör dig själv en tjänst och skaffa dig iq för att ragga om du nu så gärna vill det. Sopa!
 --- Skrevs 2010-08-30 av badboy_black ---

damm girl :O snälla få msn jag har magrutor om de hjälper nåt :)

--- Skrevs 2010-08-30 av Missbill ---

kan vara för att jag är modell

--- Skrevs 2010-08-30 av badboy_black ---

shit du ser ut som en modell (A) msn baby?:)


serriöst snacka om pinsam.se haha jag orkar verkligen inte!

SKJUUUUUUT MIG!


Postat av: random

haha nte bra raggare de där ^^

2010-08-30 @ 20:33:57
Postat av: Ackelina ♥

Hej allt bra idag? :)

2010-08-30 @ 21:43:20
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0