Hemma från sjukan!

Nu är jag hemma i från sjukan..
Avslutade aborten i dag med att ta de sista 4 pillerna.. hitills har det gått bra med lite mag ont bara..
Och jag har inte spytt idag vilket är sååå skönt,Collin  gubben har vart med mig och hållit mig i handen hela tiden älskar min gubbe, finns alltd för för mig och ställer alltid upp<3


så när vi kom hem så gojorde han köttfärslimpa med kokt potatis gräddsås med svartvinbärs gele till sjukt gott älskar verkligen vanlig husmanskost..

Igår så var vi och storhandla å jag fick en JÄTTE god och stor påse med godis av min älskling så nu e jag lite lycklig hihi med goda hallon remmar i.

Pratade även med mamma förut vilket är ett måste..Nu ska vi börja sko Noelle igen efter skadan vilket knns väldigt bra så man kan komma igång ordentligt med henne eftersom hon är så öm i hovarna oskodd.




Postat av: Lina Holgersson

Hej :)

Såg att du ahde kommenterat på min blogg :)

Men jag kan tyvärr inte adda dej, för ag kan inte se mailen.

Men du kan lägga till mej :)

[email protected]



Kram

2010-08-27 @ 06:53:01
URL: http://lina.bubbleroom.se/
Postat av: Barbie

Vad hemskt att behöva göra abort..

2010-08-27 @ 11:26:08
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0