Gårdagen;)

gårdagen var full av överraskningar.
vi var i nora en sväng på marknaden å åt godis:D
sen på hemvägen började danne att brinna HAHAA, vi stannade å fika på hans gammla jobb då han tydligen lutar sig över ett ljus som tar eld i hans tröjja .. helt galet..

Sen snäll som min Älskling är fick jag ett nytt sett med penslar i äkta hår så klart, han är verkligen underbar den där mannen,Känner mig åter igen som princess!!
här är penslarna:D
men det e fan inte billigt med penslar.. de kosar ju minst 220 kr styck..
sen är det bara uppåt:) en vanlig puderborste kostar 340 kr..
Men nu har jag så jag klarar mig ett tag iallafall;)

sen så självklart var det styling dags hemma hos madde, nu när hennes blogg går så superbra typ som min så är det klart jag blev hennes personliga stylist.
men det är ju ett självklart val för en brud med smak;)

Så här kan det se ut på ett bord när jag jobbar;)


Å självklart bilder.

Under sminkningen.





Thats it:) Pinglan!!


Postat av: Anonym

hur många läsare har du? :)

2010-08-30 @ 17:00:11
Postat av: Linn-lay

Du e ju bara så otroligt duktig på det här med smink! :D

2010-09-01 @ 15:55:09
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0