För att känna mig lite bättre.. kanske borde ha en frågestund ?

Jag har insett att min senaste kyss - Gav mig fjärilar i magen och jag ville aldrig sluta.
Jag pratar - Väldigt ofta^^
Jag tycker om - Smink,hästarna,vännerna och min pojkvän,syskon och mammii<3
Jag avskyr när folk - snackar skit.och inte kör med öppna kort
Kärlek är - Den underbaraste känslan som finns.
Det är charmigt när - min pojkvän blir generad^^.
Det sexigaste yrket är - öm... Modell så klart;)
Den värsta känslan är - Att känna sig otillräcklig
Den bästa känslan är - Att känna sig speciell och älskad.
Jag kommer alltid att vara - mig själv och flummig
Det finaste som finns - är âtt se sin älskling ligga och sova..
I sommar - har jag modellat och bara haft kul:D.
Sist jag grät var - igår:P
Jag kan - Rida;) sminka och klarar allt jag vill
Jag kan inte -äta ostbågar utan gaffel.
När jag vill tänka går jag - ut till hästarna och tar en skogstur
När jag bakar så bakar jag - muffiiiin:D
Min mobiltelefon är - Rosa ;)
När jag vaknar på morgonen - kollar mobilen,kissar sen sätter på kaffe.
Innan jag går och lägger mig - borsta tänderna, gosar lite med älskling och rättar till gosisarna^^
Just nu tänker jag på - Om jag borde tvätta.
Bebisar är - söta,när de inte skriker
Idag har jag - ätit frukost,spytt,solat spytt lagat mat och tagit det lungt -
I morgon kommer jag - Städa hela lägenheten,ta kort på lägenheten och tvätta!
Jag vill verkligen - Åka på semester en stund.
Min humor är - sjukt dålig, och älskar när folk slår sig!


Postat av: s. :)

dsm! allt e perfekt, me dig också? :) kram.

2010-08-18 @ 19:40:20
URL: http://saawies.blogg.se/
Postat av: anna

tack, din också :)

2010-08-18 @ 22:35:35
URL: http://annaapyttipanna.blogg.se/
Postat av: claudia

sv: ja jag tänkte väl det ^^

2010-08-19 @ 12:48:27
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0