Veckans Blogg tävling!



Denna vecka tänkte jag göra en annorlunda veckans blogg tävling!

För att vara med skall du komentera
jag är med 11/4 samt bloggadress
och nu till det annorlunda ETT SKÄMT:D

den som lyckas få mig dö av skratt vinner tävlingen:D


Postat av: Jennifer - Teflonminnet

Jag är med! :D



En sandlåda och en gurka satt och pratade, och då sa gurkan till sandlådan: - Din humor är torr..



jag är en dryg människa

2010-04-04 @ 14:39:55
URL: http://teflonminnet.blogg.se/
Postat av: HIHI

Jag är med 11/4 , har inte blogg , eerik-k



Det var en gång 2 bagare & en smet

2010-04-04 @ 15:09:13
Postat av: MackeBoiii @ BDB

Och var är nakenbild dårå ? o_O

2010-04-04 @ 15:50:41
Postat av: Jeffie-042@bdb

söt bild:)



- När jag förlorade min hustru så förlorade jag en god kamrat.

- Det tror jag säkert, kära vän.

- Ja, hon rymde med honom.

2010-04-04 @ 22:37:43
Postat av: Samara

Två gubbar pratade om hur kallt det var förr.

Den första sa : en vinter var det så kallt när jag var skogshuggare att det inte hördes nåt när vi pratade, orden frös till is, men när det blev vår och det tinade upp, då småpratade det i varje buske !

2010-04-06 @ 07:07:15
URL: http://sasha-samara.blogspot.com/
Postat av: Lovisa

Tre dvärgar satt och pratade och så sa den första

-jag är säker på att jag har världens minsta öron! Och så gick han och kollade i ginuess rekordbok och kom tillbaka och sa

-japp, jag har världens minsta öron!

Sen sa den andra dvärgen

-Jag är säker på att jag har världens minsta fötter!

Och så gick ha och kollade i ginuess rekordbok. När han kom tillvaka sa han

-Japp. jag har världens minsta fötter

Sen sa det tredje dvärgen

-Jag är säker på att jag har världens minsta snopp. Sen gick han och kollade i ginuessrekordbok och komm tillbaka och sa

-VEM FAN ÄR ______(där sätter du bara in ett namn på nån du känner)

2010-04-06 @ 10:05:15
URL: http://lovisahej.blogg.se/
Postat av: nathalie :)

jag är med 11/4 :)



Två älgar satt i ett träd och dinglade med klövarna. Då kom ett Ufo och landade i trädet bredvid och då sa den ena älgen till den andra: - Han bor nog där.

2010-04-06 @ 21:50:31
URL: http://sweetiiestyyle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag är med 11/4



En liten kille hade lärt sig av sin mamma att när man ska gå och pissa på toaletten så ska man inte säga att man behöver gå och pissa utan man ska säga att man är sjungnödig, så en kväll så skulle han sova hos sin farmor och vaknade på natten och sa

-farmor jag är sjungnödig

Då sa farmor

-Nej inte nu det är ju mitt i natten!

Då sa den lille killen

-men jag är jättesjungnödig

Då sa farmor

-Då får du sjunga tyst i farmors öra!

2010-04-08 @ 13:19:14
URL: http://ffashionhhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0