Sjuuuk:(

Hej!
idag känner jag mig grymt dålig, feber hostar,snorar och en huvudvärk som heterduga!
Jag kände redan igår kväll att mina halsmandlar svullnade upp och jag hadde feber.
Men jag brydde mig inte sååå mycket eftersom det känns som jag har feber varje kväll.



jag MÅSTE bli frisk tills på måndag då jag ska?????? ja vad ska jag göra?
Endel tror jobb, vissa tror lägenhet och endel UTVIK!
Ja ni vad ska jag göra igentligen?^^


En annan sak jag blir så trött på vilket är obehagligt är att folk varkligen letar reda på mitt nummer på eniro och ringer,smsar mmsar och ringer ringer ringer om och om igen!
Så nu har jag ringt oh raderat mig från allt överalt bara myndigheter som kan hitta mitt nummer från och med i maj!
 Och de som fortsätter att ringa/ höra av sig kommer få stå för så kallat ofredande /trakasserier som det så fint heter.




Girls get it stright its 65 E

Postat av: Stefan

inte så jäkla konstigt när du driver med folks utsida, som ditt senaste inlägg med läpparna på de stackars tjejerna - du har dubbelmoral som tror att du kan komma undan så enkelt själv. Hat föder hat, du gräver din egna grop. Bara så du vet.

2010-04-20 @ 22:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0