ÄR det tacken?

Att du ens har hjärta till att hålla på så här!
Jag ber dig snälla lägg ner det är för mycket nu,orkar inte nu!
Men du totalt respektlöst bara kör över mig för att jag, inte är det DU vill att jag skall vara?
Du säger att jag inte är en vanlig tjej.
Nej jag nöjer mig inte att stå på ica eller jobba som personlig assistent.
Jag vet vart jag vill. så du väljer själv.
Antingen så är du med i mitt liv, eller så inte.. helt upp till dig!
För jag vet vart jag vill och jag kommer komma dit.!
Är så jävla besviken på dig!
trodde aldrig att du skulle vara sån här!

Du kan glömma mig nu, jag har fått nog av dig och din osäkerhet.
Jag är definitivt inte VÄRLD detta!


FUCK YOU!!
and not even talk to me, until you have something interesting to say!


Postat av: linnea

Fin blogg du har!

2010-04-07 @ 16:20:19
URL: http://septemberliinnea.blogg.se/
Postat av: josefin

..."jag är definitivt inte VÄRD* detta" (;

2010-04-07 @ 18:45:50
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

du är värd det bästa gumman... :)

2010-04-08 @ 21:40:34
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Thezz (@sandrasfjortiiz på bdb :) )

Asså din fråga om killen kan bestämma över sin tjejs karriär, asså detta är min åsikt: Nej det har han inte, dt är äckligt och själviskt. Då är han avundsjuk att hans tjej är coolare och bättre än han sjelv!

:D

Och om du vill bli nåt så kan du inte låta en kille ba förstöra drömmen, <3 asså det är min åsikt.

2010-04-09 @ 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0