Börjar blogga här igen.

Hej alla raringar, tänkte börja blogga här igen,mycket mycket bättre får jag lov att säga:)

 Snart kommer en ny bloggdesign och nya spännande kategorier på bloggen som är lite mer jag.
jag kommer snart planera in en liten tävling men mer info kommer.
Naturalglow.se
Jag skulle även vilja rekomendera denna sida de har en underbar produkt som heter;Nannic Golden Legs - Sparkling Gold. som ger perfekt skimmer på hela kroppen, perftekt för utekvällen.Och den sitter även kvar när man solar och badar så den är perfekt för typ sista minuten och man inte hunnit bygga upp bränna.
Den är även billig och räcker ett bra tag.




Så idag så är det så mycket som städning som skall göras här hemma.. vad har ni andra för er?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0