smartskaft,,

Sitter här nu och läser kissies blogg.. ett inlägg som hon har gjort där hon har bild på en tjej med löshår som skiljer sig till det riktiga håret, så står det så här


3. Löshår..

Men snälla tjejer, ser ni inte själva att löshåret har en annan färg en det lilla ni har på skallen? Det ser verkligen FÖRTÄSKIGT UT! Usch, skulle skämmas ögonen ur mig om jag gick runt sådär utan att veta om det! =(

Då min första tanke var men kissie! det är ju precis samma sak som du gör! Kolla på din utväxt bara, den skiljer sig inte bara i nyanser, utan i färg.
så nu kan du skämmas!!


Har så mycket funderingar i huvudet just nu som jag bara måste skriva av mig.

perfekt?

varför ska alla gå runt och tro att de är så perfekta hela tiden?
visst självförtroende skall man ha absolut, men det finns en fin fin gräns där, vi är inte perfekta alla gör fel. stora eller små, dagligen!

Arbete?

118100 vilken otroligt dålig personal där, igår när jag ringde dit och bad om nummerna till alla taxibolag i örebro så skickar de taxikurir bara,jag ringer igen och ber de skicka ja visst. får inget sms. sen blev jag otroligt irriterad jag vill ju ha taxi nu det är kallt hallå! så då ringer jag igen och skäller ut de j..vla nötterna!
då funderar jag på om de jobbar där? eller är de bara anställda?

så jag bara undrar lever ni upp till erat arbete? svara helt ärligt för som sagt ingen är perfekt!



Club4Beauty.se

Postat av: Anonym

alla är mer eller mindre perfekta på sitt sätt

2009-11-01 @ 18:14:33
Postat av: Mika

Fin blogga ;)

2009-11-02 @ 09:21:36
URL: http://Http://Mikazz.blogg.se
Postat av: Madicken

Det beror ju på HUR man fixar löshåret också ;)

2009-11-02 @ 16:04:59
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Linda

gillar din blogg:D

2009-11-02 @ 20:44:15
URL: http://lindaborgstedt.blogg.se/
Postat av: meriem

håller med, ingen är perfekt, men va konstigt av 118100 att dom inte hjälpte dig? ;o



fin blogg föresten :)

2009-11-02 @ 21:58:44
URL: http://meriemjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0