Sjuk/städning.

Hej på er alla raringar:)
vaknade i morse och hoppades på att vara frisk,men så var inte fallet.
dunkande huvud,feber och frös som en tok och orkade verkligen inte gå upp,för jag hadde ju inget att gå upp till...

Men tillslut så gick jag upp och slängde mig på min underbara soffa,och bara slappa.
men eftersom det bara va skit på tv så blev det inte så långvarigt.


här ser ni min härliga soffa:) och underbara ostbågar åxå^^



 Efter en stund så fick det bli städning 
jag fick för mig att plocka ordning i badrummet med sminksakerna och allt sådant..

först så damsög jag och tvättade rent mitt favorit smink som ligger i en sminkbox.

övre delen,


nedre delen.

sen så plockade jag i ordning på hyllorna så blev resultatet så här.

jag började med ögonskuggorna som jag använder.



sen en hylla med mascara/eyeliners och lite grundprylar.




efr det blev det hygien / smink borstar och hår prylar.



och efter det så fick det bli lite lipgloss:D och ljuslyktor



sjäv är jag nöjd att äntligen få ordning på alla dessa saker som för övrigt brukar ligga i hela lägenheten!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0