lovely friends!

Jag önskar att alla kunde ha så fina vänner som jag har.
De uppmuntar och stöttar mig jämt oavsätt bra eller dåliga val här i livet,de får mig alltid på super bra humör, de puschar och hjälper mig att ta tag i saker, och de vill att jag ska vara lycklig.

sånna vänner är det inte många som har. jag tror att en speciell person som läser detta tar åt sig extra mycket,för utan den här människan skulle jag inte orka.Skulle jag inte ha den här underbara människan såå skulle jag aldrig vara där jag är idag och jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är över allt du/ ni har gjort för mig!


Jag menar tänk er själva ni sitter kanske hemma efter en skit kass dag på jobbet och är ledsen/sur och trött,Sen börjar ni prata med den här personen som jag nu faktiskt kallar magisk^^ ett lyckopiller, så blir ni så förbannat glad,stark och inget kan knäcka er helt plötsligt,det är magiskt.



Här är jag idag och kommer gå så mycket längre!

kom ihåg det är bara du som sätter gränserna i ditt liv!

SB.



Respito.com Zylber.com

Postat av: linaa

vikka fina bilder!!

// L

2009-11-11 @ 02:34:13
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0