Torsdag jävla torsdag.

Torsdag, ursh vilken otroligt jobbig dag detta har varit.Tankarna bara svärmar i mitt huvud,jag mår illa, ont i mage och rygg, sist men inte minst jag är trött. Och jag är inte rolig att göra med när jag är trött specielt när jag sitter här utan Chips..Jag behöver dem just nu är så sugen blir fan tokig.

Jobbade idag 8- 1430 skönt att jobba, men inge kul när man mår så här dåligt. Sov bara 2.timmar i natt trevligt trevligt. eller inte. men men man ska inte klaga det kunde ha varit värre. Efter jobbet skulle jag till barnmorskan, menhon var hemma med sjukt barn och har tydligen försökt att ringa mig. or not!! men de skulle ringa mig i morgon vid 11 tiden så jag får en ny tid.

Min plutt är och jobbar och jag saknar han väldigt mycket just idag. Love u.

En sak jag inte kan leva uten är denna UNDERBARA  den gör min dag. fick den av min kära svärmor, helt otrolig.

Kramar /sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0