Svar, Koment.

Mina ögonbryn. ja vad ska man säga jag har inga helt enkelt alltså inge hår.. . men jag överväger att göra en kosmetiskt tatuering. men är rädd att det skall bli fel.det svaret borde nog räcka.;) så jag tänker fortsätta måla dem. upp till var och en.bra att du är uppriktigt och skriver vad du tycker, jag uppskattar verkligen sådant.

Sedan en vardags sotning! självklart kan jag göra det är det några speciella färger du vill ha sotning med? kanske någon spec du använder mycket? kramar /Sara


Postat av: Anonym

men du hade ju så fina förra året? jätte fina var dem!

2009-05-08 @ 14:16:16
Postat av: sara

jag har målat mina bryn länge, men som sagt de växer inte längre så jag får helt enkelt göra en kosmetisk tatto.

2009-05-08 @ 15:35:04
Postat av: Anonym

okej men gör inte så som du har i början av ögonbrynen, det är INTE fint. ser väldigt onaturligt ut.

2009-05-08 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0