Foto session!

Hej!

Idag var den stora dagen^^ fotosessionen och den gick super! och då menar jag super.
Fotades av Richard ström kannon bra kille!

Sen när jag kom hem så roade jag mig med att städa gaderoberna,vilket var typ kaos.. men fick ordning på det tillslut.
sen har jag lagat mat själv vilket jag bestämt mig för att aldrig mer göra!För det skvätter överallt,kokar över/bräns,blir äckligt så nä jag läggr der det där nu, är tydligen inte meningen att jag ska laga mat så då får det va så!
Jag är för övrigt ganska trött i dag:) var ute en sväng i går och tog några kalla go´a.
vaknade vid 7 tiden av att min sambo gick upp,efter det kunde jag inte sova för jag hadde sådan jävla mensvärk så jag höll på att  avlida. inte roligt altså!

tänkte på en sak i dag när jag höll på att städa i gaderoberna..jag vill ha ett strykgärn jag ska bannemig ringa till fabbe och be om ett,brukar ju få sånna dr bra saker av henne.. nä nu ska jag ta och spela vidare på fb hitta ett skit kul spel som heter rockyou pet! där jag skaffa mig värsta söta grisen som tävlar i bilracing,lite barnsligt kanske men kan inte sluta titta på den söta grisen..



en av bilderna vi tog i dag:D
cya!

Postat av: Hannah

Riktigt fin!



kram kram! / hannah

2009-07-27 @ 00:38:30
URL: http://blondiiebarbie.blogg.se/
Postat av: Paparazzibecka

Härlig blogg!

Kommentera gärna mig (:

2009-08-05 @ 11:34:37
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Albabarbie

fin bild! :)

2009-10-28 @ 11:20:34
URL: http://albaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0