JUL make up!

Eftersom jag inte hinner blogga imorgon så lägger jag upp min make up som jag ska ha i morgon!
synd att det är så kass kvalitet på bilderna för jag har röd/rosa glitter på fransarna faktiskt.

Men här har ni  lite bilder.
jag ska berätta lite hur jag har tänkt,
på övre fransarna har jag mascara samt glitter, och på ondre fransraden har jag duttat vit lösögonskugga så det ser ut lite som snö, samt duttat lite på fransarna där.
på kinderna har jag duttat lite glitter samt lösögonskugga för att få lite snö där med. och faktiskt så ser det bättre ut i verkligheten.







Så där har jag min julmake up^^
tar givetvis fler bilder i morgon på min klädsel och hår.
hoppas ni gillar den.

Kramar
SB



Gratisbio.se Bli Solbrun få 3 betala för 2! Gamblingonline.se

Postat av: Lindah Marie

Hur var din julafton då? Fin makeup, om man ska vara extra fin alltså! :)

2009-12-25 @ 05:24:22
URL: http://lindahmarie.blogg.se/
Postat av: tomtenissar

shit va snyggt!!!!! läggg upp fler tips så man kan följa dej och få tips



/// två tjejer som älskar din blogg

2009-12-25 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0