HAlloooo!



Hej mina älskade läsare ber om ursäkt för den grymt dåliga uppdateringen!
men det har vart så fruktansvärt mycket att göra på sista tiden;)

Så ska den bittra berättelsen komma först så äre det så härjag blev lurad på mitt jobb på 2 månads löner så nu hålls facket på och bråkar med det företaget. företaget heter kvadratmedia och premie pensions service vilket är  helt oserriöst.
sen har jag haft fruktansvärt ont när jag andas och skit men det är mycket bättre nu.
så det har vart lite kris men men .

Bättre tider är på väg från och med januari kommer jag vara bosatt i stockholm för att göra vad??? det får ni tyvärr inte veta än^^
Nya äventyr:)

Vad tror ni jag ska göra i stockholm? några gissningar?

Åh gud så kallt det är här i örebro, igår så gick 2 av eon´s pannor sönder så vi hadde ingen värme eller varmvatten på hela dagen, så jag satt och frös tårna av mig här hemma,och jag som hatar kyla.
det är så konstigt för på vinern blir jag sååå deprimerad, det är mörk,kallt och bara almänt jävligt finns inget att göra ute lixom..så jag känner att en utlandsresa inte skulle sitta helt fel altså.

nä nu ska jag ta och plocka i ordning lite här blev väldigt stökigt kände jag nu.!


puss på er!!!
SB


Frossle.com DrLove.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0