Dagen innan jul!

Hallå där alla goa och glada!


Har nu storstädat hela lägenheten idag, + att alla kläder är tvättade, handukar och sängkläder ska bli grymt skönt att ta en varmt bad och sen lägga sig i sängen och bara njuta! tänk att lite rena lakan kan göra så mycket.

Så nu sitter jag här och fixar i ordning mina naglar,ska ha lila med rosa glitter på.låter inte så fint men det är det:)

I år ska jag fira min jul hos min pappsi, eftersom mina föräldrar är skilda så firar vi var annat år.
Så jag kommer givetvis ta bilder på hur våran jul ser ut där:)
Jag har inte önskat mig något speciellt eftersom jag faktiskt redan har det jag behöver. men visst är det alltid kul med uppdateringar av saker.

Kollade på tv en sväng om ett program om hemlösa,jag tycker det är så hemskt, varför kan man inte lägga pengar på att ta hand om dem? det är faktiskt människor de åxå.Så jag tänker slänga en extra tanke på hur tacksam man ska vara att man har det, som man har!

Tänker en tanke på Elin nu idag,hur konstigt det känns att inte prata med henne så här innan jul, jag stod förut när jag sminkade mig och tänkte så här; om det ändå vore så att hon bara har rest bort och kommer tillbaka. men så är inte fallet.. jag älskar och saknar dig Elin!
God jul på dig där i himlen!




Vad har ni önskat er i jul?Mjuka eller hårda paket?

Gud jul på er
SB

Gratisbio.se DrLove.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0