Elin Örntorp (1989 - 2009)

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen.
jag har jobbat så otroligt mycket så har inte haft tid till det,


De senaste dagarna har jag tänk väldigt mycket,jag har tänkt väldigt mycket på min kära vän Elin som nu inte längre finns på våran jord. Jag saknar henne väldigt mycket och önskar att någon bara kunde säga att hon bara hadde gått och gömt sig eller något, och att hon är hittad nu.Men tyvärr så är fallet inte så,världen är för orättvis
Elin var verkligen världens finaste och mysigaste människa som hadde stort inflytande på mitt liv,min attityd och mycket mycket mer.Och jag kan inte sluta kolla på bilderna som finns på henne,och jag kan inte sluta tänka tillbaka på alla fina minnen som vi hadde ihop.det var alltid  Elin som jag pratade med när jag hadde det tungt,och hon med mig.
Igår när jag satt här fick jag av en slump fram en låt av en tjej som heter Sofijah som har gjort en låt som passar in så mycket på elin och den synen jag hadde på livet för länge sedan..den heter fly away.

Texten

fan nu skiter jag i allt, varför ska jag stanna kvar?
det ända jag får är massa värdelösa svar
ni säger "allting kommer ordna sig du kommer att må bra"
Jag vet ni bara ljuger för att få mig stanna kvar
jag fattar inte varför, fan ni älskar inte mig.
Ni beter er som en låga som brunnit utan eld
Jag har försökt så många gånger, jag har väntat på tiden
Men orkar inte längre ser ni inte att jag lider?
Snälla, ta mig härifrån.Bort från denna värld där allt är underbart och ingen har besvär,
jag går under varje dag, men jag försöker att bli glad.
Nu slutar jag försöka det blir ändå aldrig bra.
Det känns som det är slut nu,För jag orkar inte mer, Gud lyssnar inte på mig
hur mycket jag än ber.Mina tårar är för många,har förvandlats till blod kanske vore det bäst om bara lilla fia dog..

Fly away, oh please take away the pain
Don´t go back to the shadows

Fly away, oh please take away the pain
Don´t go back to the shadows.


Varflr ljuger du för mig, har du kollat min själ?
då vet du hur mycket skit jag där inne bär.
i mitt innersta rum finns bara djupa sår tiden läker ingenting, det har ju gått flera år.
Jag står på min bro och tittar ner  emot rälsen,jag tänker "ska jag hoppa?" och jag får en klump i halsen,
Det känns som allt är över nu, som jag är på botten,
livet är ett spel och jag fick nitlotten.
Allting känns så värdelöst vill bara komma bort,
bort till andra sidan av himlen eller nått,
Bara känna en känsla av lycka igen,
bara kunna vara glad och skratta igen .

det fanns en tid då jag älskade mitt liv.
Men nu är ingenting som förr, inget är sig likt.
jag önskar jag alldrig fötts, nu vill jag bara dö jagduger aldrig åt någonting vad jag än gör.

Fly away, oh please take away the pain.
Don¨t go back to the shadows.

Fly away, oh please take away the pain,
Don´t go beck to the shadows.

Jag betyder ingenting så vem fan skulle bry sig, om jag försvann en dag, nej ingen skulle sakna mig.
ni skulle ha det bra, slippa mina problem.
det känns som  allt som händer det  är bara mitt fel.

Jga älskar dig mamma, men vad ska jag ta mig till att komma här ifrån är ju det enda jag vill.
det är hemskt att må så här, det finns inget man kan göra.
fortsätt bara att kämpa är det enda man får höra, det är svårt att vara stark och hålla modet kvar, jag ska leva eller dö, har jag ens något val?
Vill komma till himlen och stanna där för alltid, aldrig komma tillbaks till denna fucked up tid

jag är hatad av många,älskad av få jag älskar mina vänner min familj och så.

ni har gjort så mycket för migå nu vill jag tacka er, jag ska ta mitt eget liv när ni inte längre ser.
här är länken till låten.
http://www.youtube.com/watch?v=OQq8lvf0MhU&feature=related

Elin Örntorp (1989 - 2009)

Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, och i många andras hjärtan.
jag älskar dig, sov så gott nu min ängel<3


Postat av: Anonym

vad hände henne? :(;(

2009-08-26 @ 18:35:54
Postat av: Anonym

hoppas du haft en fin kväll =)

2009-08-30 @ 00:00:33
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: meelli

Halo !

Sjuktfin blogg girl, har följt dej ett par gånger nu ;) ,keep the good work on the top !

ska vi följa varandra via bloglovin?=)

2009-08-30 @ 13:59:56
URL: http://meeliha.blogg.se/
Postat av: m'

snygg blogg (:

allt bra?

2009-08-30 @ 15:07:18
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: äll

usch , vad hemskt nu får jag ont i magen :( tack , vad roligt att höra . nej , jag är inte modell . men det är du ? eller har jag fattat fel ? :)

2009-08-31 @ 14:21:22
URL: http://ell.bloggspace.se
Postat av: Anita

Det är lika djävligt varje gång jag läser om att någon tagit sitt liv. Min sambo tog sitt liv två mycket nära vänner likaså.

Man glömmer dom aldrig och idag vet jag att det fanns inget jag kunde göra det hängde inte på mig inte någon annan i heller. Det är helt och hållet ett eget val. Men som man önskar att man hade fått bevisa att där finns andra utvägar.

Kram på dig och hitta alla vägar till lycka skit i resten.

Anita

2009-09-03 @ 15:06:06
URL: http://hundbiten.bloggspace.se
Postat av: Leia

Nej =/

Vad hände?

2009-09-10 @ 14:20:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: jadu

hur tog hon sjhälvmord :o

:(

2009-10-30 @ 12:57:16
Postat av: Emma

hejsan!! Jg följer din blogg och läser den varje dag! Den är verkligen jätte bra!! :) Beklagar det som hänt...! Gå gärna in på mon blogg och kolla! Gärna kommentera också!? puss på dej!<3

2009-11-01 @ 21:21:19
URL: http://www.blondieoss.blogspot.com
Postat av: Elin Lidén

Gud va vacker hon var! Beklagar :(

2009-11-05 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0